close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקוי וילונות!

מערכת שורשכב טבת, תשעו03/01/2016

כמו כל דבר שעומד בחוץ, כמו הספות והכורסאות כמו המיטות, כמו כל רהיט או תמונות על הקיר, גם וילונות זקוקים לניקוי יסודי

תגיות:

בעשור האחרון עם חדירת אופנת הוינטג' גם ברמת אופנה וגם ברמת ריהוט הבית, חזרו גם הוילונות ברטרו בועט לכל בית, והיום אין כמעט בית שלא תראו בחלונות שלו, וילונות מנפנפים.

זה יפה, זה חמים, זה מוסיף צבע וזה חלק

מהסגנון והעיצוב של הבית.

אבל- כמו כל דבר שעומד בחוץ, כמו הספות והכורסאות כמו המיטות, כמו כל רהיט או תמונות על הקיר, גם וילונות זקוקים לניקוי יסודי.

רוב הבדים מהם מיוצרים הוילונות איכותיים מאוד ודומים לבדי ריפוד. תפקידו של הוילון הוא לקשט את הסלון או כל חדר אחר בבית, אבל גם לאטום את החלונות. מה שאומר שהוילונות סופגים כל מה שיש בחלל החדר וגם מה שחודר מהחלונות כלומר- אבק ואת זה יש לנקות.

 

וילונות וקרדית האבק!

יש אנשים שסובלים מאלרגיה לכל גרגר אבק. כאשר יש לך וילונות בבית ואתה אלרגי, אתה חייב לנשום אויר בלי אבק וזה אומר גם לנקות את הוילונות מעת לעת. הוילונות תלויים חשופים על מוט, סופגים כל אבק שחודר פנימה וגם כאשר מנקים את הבית, עפים גרגרי אבק למעלה ומצטופפים על הוילון, ואם תסתכלו על וילון דרך זכוכית מגדלת, תתפלאו כמה ערימות של גרגרי אבק יש עליו.

כדי לבצע ניקוי וילונות נכון, יש לפנות לאנשי מקצוע. לכל וילון יש את הבד שלו ויש וילונות מאוד יקרים שאסור לשטוף בצורה רגילה. יש כאלה שהצבע יכול לדהות מהם, שצריך להתאים את חומרי הניקוי אליהם ולכן חשוב להזמין איש מקצוע שיודע להתאים את חומרי הניקוי לוילון שלכם.

עדיף לנקות וילונות מאשר לקנות!

בדרך כלל וילונות לא מחליפים כל שנה. אם למשל בחרתם בוילון בצבע קלאסי לבית שלכם, גם אם תשנו את הריהוט ותחליפו את הסלון, הוא יכול להתאים לכם. כך גם לגבי חדר השינה או חדרי הילדים שלכם. ההמלצה שלנו היא לרכוש וילון בצבע חלק נייטרלי או בהדפס לא מחייב ובצבעים שיכולים להתאים לכל דבר אז, גם אם הסגנון שלהם בבית משתנה, הוילון יכול להתאים.

הזמנת וילונות בתפירה מותאמת במידות, יכלה להיות הוצאה די נכבדה. כל התפירה של הוילונות צריכה להיות מקצועית ומדוייקת ולכן מדובר בכמה אלפי שקלים שאתם בוודאי לא רוצים לזרוק כל שנה. לכן אם אתם מרגישים שהוילונות כבר לא מספיק נקיים, אתם בוודאי לא תחשבו על הזמנה של וילונות חדשים אלא על ניקוי. זה הרבה יותר משתלם וזה יחזיר לוילונות שלכם את החיות, הצבע והברק.

ניקוי שטיחים

בניגוד לוילונות שהם הרבה פעמים עניין של טרנד עיצובי, שטיחים יש בכל בית והם לצערנו הפכו להיות "פח האשפה" של הבית. כאשר הולכים עליהם מחדירים להם גרגרי אבק או לכלוך בלתי נראה שדבק בסוליות הנעליים. כאשר אוכלים נופלים פירורים וחודרים לתוך השטיח. על השטיח נשפכים מיני מזון, משקאות ומה לא ? ובעצם זה המשטח הכי מלוכלך בבית והוא דורש ניקוי יסודי.

שטיח מלוכלך בבית, עלול להפוך בקלות למפגע תברואתי, ולכן אם השטיח שלכם חייב ניקוי, הזמינו איש מקצוע שיעשה לכם אותו כמו חדש.

כל שטיח מחייב את הטיפול הנכון שלו ובהתאם למקרה. למשל יש אנשים שהייתה להם הצפה בבית והם מזמינים חברה לניקוי שטיחים שאמורה לנקות אותם באופן יסודי כדי שלא יתפצחו עליהם פטריות ועובש מהרטיבות.

במקרה של שטיחי שאגי הרי מדובר בשטיח עם שערות ארוכות בתוכן נחבא כל הלכלוך והזיהום וחברת ניקוי השטיחים תבוא עם ציוד וחומרים מתאימים לסוג השטיח, לצבע שלו וכו'.

גם שטיחים פרסיים מחייבים התייחסות מיוחדת בעוצמת הניקוי ובחומרי הניקוי כדי לשמור על הדוגמה ועל הצבעוניות של השטיח בלי חלילה לפגוע בו.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה